006 Chatbot, a hatékony belső kommunikáció új eszköze – Pál Zoltán

Pál Zoltán linking.hu chatbot expert belső kommunikáció

Nagyon praktikus és valós példákat hozunk fel, amelyeket munkavállalóként, hr-esként és vezetőként is nagyon jól ismerünk. A beszélgetés során hallani fogod, hogy mennyire hiszek ebben az eszközben és ha évekkel ezelőtt a rendelkezésemre állt volna ilyen eszköz, akkor azzal nagyon sok időt, energiát és pénzt megspórolhattunk volna. Ha azt gondolod, hogy jelenlegi vagy korábbi a munkahelyeden van mit fejleszteni a belső kommunikáció terén, akkor ezt a beszélgetést nem csak Neked, hanem a munkahelyeden dolgozó vezetőknek is hallani kell. Bátran küldd el nekik is az adás linkjét. Vágjunk is bele.​

Evernote Namecard

Névjegykártya kezelés – Evernote tipp Fordult már elő veled, hogy egy megbeszélésről hazatérve nem találtad az új partnered névjegykártyáját? Volt már olyan, hogy miután nem találtad valakinek a telefonszámát, estig kellett várnod, mire hazaérsz és rádöbbensz, hogy az évek alatt hatalmas heggyé duzzadt névjegykártya kollekciódban sem lesz meg? Képzeld el, hogy egy megbeszélésen kapsz egy […]

DISC

DISC Modell Valószínűleg hallottál már a DISC tesztről, DISC felmérésről vagy DISC profilról, de ezek vajon mind ugyanazt jelentik? Mi a célja? Milyen a piros, sárga, kék és zöld típus és mit takar?  Mire jó a DISC modell, miben tud segíteni? Önismeret Segít abban, hogy meghatározzuk, hogyan kommunikálunk, bánunk másokkal A vezetési stílusunk fejlesztésére, a […]